Zwroty

1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się tutaj
2.Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki i dołącz do niej formularz zwrotu.
3. Wyślij produkt do nas, za pośrednictwem Poczty lub wybranego przez siebie kuriera.
4. Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki, dokonamy zwrotu pieniędzy. Zwrot środków zajmuje do 14 dni, a jego forma zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
– jeśli płaciłeś za pobraniem – zwrot otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu
– jeśli płaciłeś przelewem bądź kartą płatniczą pieniądze przelejemy na konto karty płatniczej lub rachunek bankowy z którego została zrealizowana płatność

W przypadku zwrotu produktów z zamówienia koszt oraz wybór sposobu dostarczenia zwrotu leży po stronie kupującego.

Zwrotu artykułów, można dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez konieczności podania powodu. Koszt przesyłki zwrotniej pokrywa klient. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania, uszkodzeń, nie powinny zostać pozbawione metek. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek śladów użytkowania lub uszkodzenia produktu, dystrybutor ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub obniżyć wartość produktu, odpowiednio pomniejszając kwotę zwrotu.


Reklamacje

W celu złożenia reklamacji należy wysłać email na adres serwis@stokkids.pl. Po zarejestrowaniu reklamacji, system automatycznie wyśle maila potwierdzającego jej wpłynięcie.

Dniem zgłoszenia reklamacji, jest dzień wysłania ww. maila. Dla skutecznego zgłoszenia reklamacji konieczne jest prawidłowe wypełnienie całego formularza. Dystrybutor ustosunkuje się do reklamacji drogą mailową, najszybciej jak to możliwe, nie później niż w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku odpowiedzi, po upłynięciu 14 dni reklamacja zostaje uznana za zasadną. Dalsze postępowanie w sprawie reklamacji zostanie określone w mailu zwrotnym.

Produkty NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:

  • niewłaściwego użytkowania,
  • niewłaściwego przechowywania,
  • odbarwienia od innych produktów,
  • nadmiernej ekspozycja na działanie promieni słonecznych, ciepła lub wody,
  • wady i uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne, spowodowane przez użytkownika,
  • ogólne zużycie dowolnej części wynikające z codziennego użytkowania (zgodnie z przeznaczeniem)

Koszt nadania przesyłki reklamacyjnej jest zwracany w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

Zamówienie

Zamówienia realizujemy w przeciągu 24h, produkty wysyłamy za pomocą firm spedycyjnych, które zazwyczaj doręczają paczki następnego dnia.

Przy zamówieniu do 300 zł koszt przesyłki wynosi 15zł. Powyżej tej kwoty przesyłka jest darmowa.

Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem, za pośrednictwem PayU lub u kuriera za pobraniem.


Informacje o produktach My Bag’s

Każdy nasz produkt posiada wszytą metkę z instrukcją dotyczącą czyszczenia. Prosimy o zapoznanie się z informacjami na metce i przestrzeganie zasad producenta.

Wszystkie produkty My Bag’s wykonane są z najwyższej jakości materiałów. W zależności od kolekcji, do ich produkcji zostały wykorzystane różne surowce: organiczna bawełna, canvas, w 100% ekologiczny, wytworzony w drodze recyklingu materiał z plastikowych butelek, czy nylon.

Torby Stroller Flap Bag, Organizer i Maternity Bag są zaprojektowane z myślą o powieszeniu ich na ramie wózka.